tisdag 19 januari 2010

Första dagen...

...på mitt nya jobb!! Omtumlande och kul men tröttande för huvudet. Blev många timmar dessutom, 9.00-19.30. Mycket information som ska fastna nu i början men det kommer väl. Känns bra i alla fall. Träffade två eller tre av barnen jag ska ha i sång och lek gruppen när jag hjälpte Catarina med den blandade barnkör och minior-junior-senior gruppen, så det var kul.

Kom hem orkade verkligen inte gå till gymmet...
Lyckades efter ett snack med Charlie via telefon få ett pass här hemma och motivera mig själv. Jobbigt pass! Är fortfarande förkyld och näsan är öm av alla snytningar.

WU - MD, Burgener

5    Ring armhävningar (på fötterna, djupet under 90 men inte i marken)
10  Situps
10  Rygglyft (supermans)

Fick ju ringar av Charlie i födelsedagspresent och har lovat att använda dem så får köra hårt på det =)
Var tufft pass, redan under uppvärmningen blev det svårt att andas men kämpade på och tog mig igenom det. Mådde ganska illa efteråt men kan bero på att jag inte ätit sedan lunch om man undantar en clementin och en kardemummabulle. Det är väl det jobbiga med att jobba inom kyrkan och fika i alla grupperna. Kommer försöka äta frukt istället men inte alltid så lätt.

Har nu lyckats diska upp sedan igår och äta kvällsmat. Är helt slut och längtar till sängen...




       Saknar dig sååååå äääälskliiiing! (Niagarafallen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar