lördag 9 januari 2010

Varit sjuk...

Har varit sjuk med magont, illamående och feber denna veckan så har inte varit någon höjdare direkt. Så ingen träning har det blivit sedan Uppsala aj aj. Dessutom fick jag min mens, alla synder ska straffas på en gång tydligen - vilken lett till sjukt stort chokladbehov hjälp!

Nej nu måste det ändras. Kommer aldrig bli nöjd med min mage om jag håller på så här. Suck! Önskar ibland att jag hade om bara så hälften så bra disciplin som Charlie så skulle det nog gå men men ingen självdisciplin här inte. Blir så trött på mig själv av att hela tiden hoppas, kämpa och sedan misslyckas och gräva ner mig själv igen. Mitt liv utan vettiga tider att passa när man är arbetslös är inte heller uppmuntrande. Man kan bli knäpp av mindre tro mig. Vill ha jobb!!

Igår kände jag i alla fall mig lite bättre så lyckades släpa mig själv ut i kylan och mot gymmet. Gjorde ett stopp på Telia - vill ha en iphone men alla svart 16 GB är slut både hos dem, tre och halebop blää! Tycker inte alls att den vita är lika snygg så det så. Det enda positiva är väl att när de väl fått in dem är kanske jag har tyglat min köplust tills dess :)

WU - Rodd i bra tempo 1 min = 261 m
        - Burgener

DL
5 - 5 - 5 - 5 - 5
30 - 40 - 50 - 60 - 70kg

Var lite osäker på vikten. Har nog inte kört femmor på marklyft på minst ett halvår. Hade klarat mer vikt så vet nu det till nästa gång. Körde överhandsgrepp på alla utom sista då jag var tvungen att köra mixat grepp, då jag på 60 kg var tvungen att greppa om snabbt efter tre.

Sedan hade Charlie komponerat en liten kom-i-gång wod åt mig. Han kombinerade två av mina så att säga mindre favoriter burpees och wallballs.

25 KB swings ruski (ansiktshöjd) @ 12 kg
    4R
    5 Burpees
    10 Wallballs @ 6 kg
25 KB swings ruski @ 12 kg

Tid: 9:16

Han bad mig att inte köra på för mycket i rundorna men jag pressade mig själv ganska hårt  så vid fjärde rundan tog wallballsen oerhört lång tid då jag typ låg och flämtade på golvet en lång stund, innan jag kunde fortsätta. Kände mig helt slut efteråt. Så ska vila idag men imon kör vi igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar