måndag 19 november 2012

Tentavecka


Förra veckan bara flög förbi en svindlande fart. Träningen låg nere till förmån för tentaplugg i fysiologi och träningsfysiologi som jag tentade av i torsdags morse. Lite osäker på utgången dock då jag missade på någon fråga. Kursen har varit sjukt intressant men väldigt överväldigande och mycket att lära in. Blir det fail så har jag julen räddad i alla fall :)

Gjorde dock en hel del burpees då jag ständigt tycks ligga efter så blev att jag satte klockan på 30 min plugg och sedan 10 burpees, 30 min plugg osv. Ganska lagom pulshöjande och krävande och man hinner en hel del under en dag, max blev nog 214 st på en dag.

I helgen var vi hemma hos mamma och hjälpte henne flytta från sin bostadsrätt till vår som hon ska köpa så lite träning blev det allt av alla möbler och kartonger. Hann också med att träffa syrran, lillbrorsan och pappa. Var ett tag sedan så skönt att ses igen!

Igår (söndag) blev det en Team wod på Crossfit Helsingborg. En fick jobba i taget och vikten jag och min lagkamrat körde med var 30 kg på stången, 12 kg KB/8 kg för lagkamraten, kippande pullups för mig och hon gjorde ringrows. Delade inte helt lika utan det man var bättre på blev det naturligt så att man körde lite mer av.

Mega Chipper

























Tid ca 25:40

Sjukt jobbigt men så kul! Älskar teamwods!

Gissa om jag kände mig öm i musklerna när jag vaknade imorse!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar