torsdag 17 januari 2013

En lättnadens suck

Äntligen kan jag andas igen. Har precis kommit hem från en tentaskrivning i kursen andning och cirkulation. Kändes mycket bättre på tentan än min dröm jag hade inatt. I drömmen förstod jag inte en enda fråga utan pappret var blankt och jag misslyckades med tentan. I verkligheten gick första delen galant men på slutet har jag missat en del poäng misstänker jag. Främst på avsnittet om njursjukdomar som jag inte känner vi har gått igenom tillräckligt för att stå på djupet. Vi satt i en stor gympasal och det har jättemånga klasser som skrev samtidigt. Lite extra nervös blev jag allt i början.


Ska bli skönt att kunna göra något mer än att plugga, äta, sova och träna som den senaste veckan bestått av. Har verkligen försökt minimera datatid så därav blev bloggen lidande, men har en hel del träningspass som jag ska försöka posta innan veckan är slut.

Sambons föräldrar har varit här och han och de har typ bott på Crossfit Lund och fixat och donat en massa. Det börjar arta sig helt enkelt och snart kan man gissa att det ska bli ett gym ;)


Nu lite lunch och sedan en promenad i det soliga vintervädret. Så lycklig över att vi fått snö igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar