måndag 18 april 2011

Tävling: Som en bal på slottet alldeles alldeles underbar...

Har fastnat framför TV programmet "Say YES to the Dress" på TLC några gånger. Kan inte låta bli att drömma mig bort och tänka den som ändå hade så mycket pengar och kunde köpa en sådan underbar klänning.

Så dök det upp en tävling på facebook som jag verkligen hoppas att det är min tur att vinna. Hoppas hoppas! Vill du också tävla för att vinna din drömklänning? Hittade många fina klänningar som jag gärna hade haft som min bröllopsklänning på hemsidan för LILLY som priset kommer ifrån. Gillade bäst dessa ur den nya kollektionen; nr 1nr 2 och nr 3 (utan inbördes ordning).

Så "Say YES to the Dress" och dröm dig bort till en alldeles alldeles underbar klänning och ett förtrollat bröllop... det ska jag gå och göra nu!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar